سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]

منطقه آزاد چابهار

 
 
سر کاری(چهارشنبه 89 بهمن 20 ساعت 9:5 عصر )

*خبار اعلام کرده زیباترین کره خر دنیا گمشده

  • ببینم تو با گوشیت چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه : گوسفند مورد نظر در گله نمیباشد؟

  • الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم … بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم!

  • قابل توجه آقایان: با توجه به در نظر گرفتن قیمت جدید سکه دیه از مهریه ارزانتر است.. حالا تصمیم با شماست

  • گویند مرگ سخت است ولی سخت تر از مرگ انتظار برای اس ام اس منه . خیلی انتظار کشیدی نه؟

  • خیلی دوست دارم با تو برم ماهیگیری چون هیچکی به اندازه تو کرم نداره

  •  

  • لبخند راهی است برای زیبا شدن
  •  

  • چشمهای درشتت را که به من می دوزی و با لبهای بزرگ و با صدای رسا آواز می خوانی. از همیشه بیشتر دوستت دارم، تو واقعأ زیباترین قورباغه ای!

     

  • فردا ماه گرفتگی شروع میشه اگه منو گرفتن تو مواظب خودت باش

  •  

     <** ادامه مطلب... **>







  • بازدیدهای امروز: 24  بازدید

    بازدیدهای دیروز:1  بازدید

    مجموع بازدیدها: 44078  بازدید


    » لینک دوستان من «

    نوشته های من
    .: شهر عشق :.
    طریق یار
    اس ام اس جوک SMS jok
    منطقه آزاد
    قافیه باران
    دل نوشته
    سعادت نامه
    نور
    تاریخ مصرف یا بهتره بگم تاریخ بی مصرف
    همای سعادت
    جغرافیای سیاست
    بی نام
    نامه ای در راه عشق
    COMPUTER&NETWORK
    مکاشفه مسیح
    تنهاترین عاشق
    سکوت فریاد من است
    مثلث یک ضلعی
    این نجوای شبانه من است
    asheghe tanha
    سرود عرش
    کیمیا
    طلبه های ونوسی
    شخصی
    پرنسس
    یه دخترشاد
    دانلود و نقد کتاب
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    Sense Of Tune
    هستی مامان
    ره آورد عاشورا
    عزیز دل
    پایگاه سایبری شهید حاج حفظ الله عابدینی
    در جستجوی حکمت
    من او
    روان شناسی کودک
    عشقی
    ***به اسبفروشان (اشوشان) خوش آمدید***
    !هاجَرَ _یُهاجِرُ _مُهاجَرَت _هاجِر!
    ارغوان
    ونسان ونگوگ
    جوانان بیجار
    صدفم چشم به راهتم برگرد
    داستان زندگی من
    ساختمان سازی (برادران جلیلی)
    مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
    زیباترین خنده در غروب یک روز پاییزی
    zohoor
    کشکول
    درود بــــر پادشاهـــــم کـــوروش بــــزرگ
    نگارین
    یکتا
    قاطی پاطی
    آهای یه نفر تو این جزیره تنهاست
    عرش یا فرش؟!!
    موسیقی اصیل ایرانی
    شرکت نمین فیلتر
    تنهاترین
    میترایسم
    عمومی
    آزاد
    عشق بی انتها
    من هیچم
    جزیره صداها
    تنها ترین
    حدائق ذات بهجة
    بازی دل
    نیلوفرانه
    تنهاترین
    سوپر لینک خشگل دختر
    خاطرات من
    سمیرا
    یار وفادار
    ترویج ازدواج موقت برای جلوگیری از گناه جوانان
    کلاهبردران، معرفی کلاهبرداران و شگردها و شماره تلفن شان
    نوشته های من
    دل تنگی های من
    منطقه ممنوعه!
    دوست من قرآن
    جوانان ریپگ
    دنیای واقعی
    مترسک
    بی تو
    شادی(زمزمه های دلتنگی)
    غریبه
    » لوگوی دوستان من «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » اشتراک در خبرنامه «