سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند متعال، کسی است که کار بد مؤمن را سرمشق قرار می دهد؛ امّا کار نیکش راسرمشق قرار نمی دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

منطقه آزاد چابهار

 
 
سوال(چهارشنبه 89 بهمن 13 ساعت 8:57 عصر )

سلام دوستان!

هر روز با سوال جدید در خدمتیم!

جایزه هم داره لطفا نظر بدهید! جایزه ویژه یک (نظر) برای دوستان.جواب سوال روز بعد برایتان منظور خواهد شد.

منظور از سوالات بالا بردن سطح علم است.یا بهتر بگیم دانستن عیب نیست ندانستن عیب است.

سوال1:اولین کسی که طعام زندان را چشید چه کسی بود؟

1.امام علی (ع)

2.امام جعفر (ع)

3.امام صادق (ع)

4.امام حسین (ع) 

 







بازدیدهای امروز: 12  بازدید

بازدیدهای دیروز:6  بازدید

مجموع بازدیدها: 43874  بازدید


» لینک دوستان من «

نوشته های من
.: شهر عشق :.
طریق یار
اس ام اس جوک SMS jok
منطقه آزاد
قافیه باران
دل نوشته
سعادت نامه
نور
تاریخ مصرف یا بهتره بگم تاریخ بی مصرف
همای سعادت
جغرافیای سیاست
بی نام
نامه ای در راه عشق
COMPUTER&NETWORK
مکاشفه مسیح
تنهاترین عاشق
سکوت فریاد من است
مثلث یک ضلعی
این نجوای شبانه من است
asheghe tanha
سرود عرش
کیمیا
طلبه های ونوسی
شخصی
پرنسس
یه دخترشاد
دانلود و نقد کتاب
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
هستی مامان
ره آورد عاشورا
عزیز دل
پایگاه سایبری شهید حاج حفظ الله عابدینی
در جستجوی حکمت
من او
روان شناسی کودک
عشقی
***به اسبفروشان (اشوشان) خوش آمدید***
!هاجَرَ _یُهاجِرُ _مُهاجَرَت _هاجِر!
ارغوان
ونسان ونگوگ
جوانان بیجار
صدفم چشم به راهتم برگرد
داستان زندگی من
ساختمان سازی (برادران جلیلی)
مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
زیباترین خنده در غروب یک روز پاییزی
zohoor
کشکول
درود بــــر پادشاهـــــم کـــوروش بــــزرگ
نگارین
یکتا
قاطی پاطی
آهای یه نفر تو این جزیره تنهاست
عرش یا فرش؟!!
موسیقی اصیل ایرانی
شرکت نمین فیلتر
تنهاترین
میترایسم
عمومی
آزاد
عشق بی انتها
من هیچم
جزیره صداها
تنها ترین
حدائق ذات بهجة
بازی دل
نیلوفرانه
تنهاترین
سوپر لینک خشگل دختر
خاطرات من
سمیرا
یار وفادار
ترویج ازدواج موقت برای جلوگیری از گناه جوانان
کلاهبردران، معرفی کلاهبرداران و شگردها و شماره تلفن شان
نوشته های من
دل تنگی های من
منطقه ممنوعه!
دوست من قرآن
جوانان ریپگ
دنیای واقعی
مترسک
بی تو
شادی(زمزمه های دلتنگی)
غریبه
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «